8 روش موثر برای جلوگیری از یخ زدگی لوله ها

فروش انواع میلگرد ، ورق ، لوله و اتصالات ، نبشی و ناودانی و... با بهترین کیفت و مناسبترین قیمت از بهترین کارخانه های تولید کننده

8 روش موثر برای جلوگیری از یخ زدگی لوله ها

۸ بازديد ۰ نظر
در طول فصل زمستان، بسیاری از ساکنان مناطق سردسیر متوجه می شوند که قربانیان واقعی دمای زیر صفر، لوله های داخلی خانه هایشان هستند. زمستان می تواند به سختی بر زندگی آنها تاثیر گزاشته و استفاده از آب را برای آنها دچار مشکل کند. بنابراین مهم است که لوله کشی در خانه خود را برای آب و هوای سرد آماده کنید. آیا میدانید که چگونه این کار را انجام دهید؟ بیایید به راه‌های ساده اما کاربردی برای جلوگیری از یخ زدگی لوله ها نگاه کنیم.
در ابتدا باید بدانید که استفاده از لوله های با کیفیت و سیتم لوله کشی استاندارد از مهمترین نکات برای حفظ لوله ها از حوادث مختلف میباشد. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت لوله پلی اتیلن به سایت تامین کالا مراجعه بفرمایید.

1. لوله های آب را عایق بندی کنید

با عایق کاری لوله ها در فضای خزیدن بدون قید و شرط که ناحیه زیر خانه شما است، سپس لوله های موجود در دیوارهای بیرونی و اتاق زیر شیروانی گرم نشده شروع کنید. این لوله ها به دلیل تماس با هوای بیرون مستعد یخ زدگی هستند. عایق کاری لوله ها با استفاده از روکش لوله، خطر یخ زدگی و ترکیدگی ناگهانی ناشی از فشار اضافی را کاهش می دهد.

2. آستین لوله فوم را نصب کنید

اگر لوله های طولانی تری دارید که نیاز به عایق دارند، توصیه می شود آنها را با استفاده از لوله های فوم بپوشانید. آستین های معمولی از لاستیک یا فوم ساخته شده اند و می توانند تا شش فوت طول داشته باشند. این برای پوشاندن یک لوله طولانی بیش از اندازه کافی است. هنگام خرید، مطمئن شوید که پیمانکار شما اندازه مناسب لوله های شما را دارد.

3. فضای خزیدن را مهر و موم کنید

یک فضای خزیدن بدون قید و شرط دعوتی باز برای هوای زمستانی است تا لوله های شما را منجمد کند. پوشاندن فضای خزیدن می تواند حجم هوای سردی را که لوله های آب شما را احاطه کرده است کاهش دهد. یک روش معمول آب بندی استفاده از قطعات فوم است که هم دیوارها و هم کف را می پوشاند و سپس آنها را با بست و نوار محکم می کند. مطمئن نیستید چه مراحلی را برای مهر و موم کردن فضای خزیدن خود انجام دهید؟ همین امروز یک بازرسی رایگان فضایی کرال درخواست کنید!

4. از نوار حرارتی استفاده کنید

اگر سیستم لوله کشی شما در دسترس است، همچنین توصیه می شود که لوله های آب را با نوار گرمایش الکتریکی بپیچید تا گرما حفظ شود. نوارهای خود مانیتورینگ با سنسوری که بسته به نیاز گرمایشی لوله روشن و خاموش می شود گزینه خوبی است. شما همچنین می توانید از نوار دستی استفاده کنید که باید آن را وصل و جدا کنید.

احتیاط: هرگز شیر گرمایش الکتریکی را به تنهایی نصب نکنید. اجازه دهید یک حرفه ای آن را مدیریت کند تا خطرات ایمنی را به حداقل برساند.

5. شکاف های لوله را عایق بندی کنید

همانطور که لوله های آب خود را عایق می کنید، شکاف های لوله را فراموش نکنید. مهم است که تمام شکاف های هوا را ببندید، به خصوص در جایی که لوله ها از دیوار بیرونی عبور می کنند. دلیل آن این است که مقدار قابل توجهی گرما در چنین شکاف هایی از دست می رود. مهر و موم کردن این شکاف ها با طناب فوم درزگیری و فوم منبسط کننده نه تنها آنها را ضد آب می کند بلکه لوله های شما را در زمستان جاری نگه می دارد.

6. تنظیمات ترموستات ثابت

یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از یخ زدگی این است که ترموستات را در دمای یکسان 24/7 تنظیم کنید. بسیاری از صاحبان خانه در ویرجینیا علاقه دارند که ترموستات را در عصرها کاهش دهند تا هزینه های گرمایشی خود را کاهش دهند. این استراتژی خوبی نیست زیرا می تواند باعث ترکیدن لوله های آنها شود، چیزی که در نهایت می تواند گران تر از قبض های گرمایشی کمی باشد. با اطمینان از دمای ثابت در طول و شب، از تشکیل یخ روی لوله های خود جلوگیری می کنید.

7. ترک ها و دهانه ها را آب بندی کنید

پوشاندن فضای خزنده و لوله های در معرض دید گامی در جهت درست است، اما کافی نیست. خانه ویرجینیای خود را از نظر منافذ، شکاف ها یا سوراخ هایی که می تواند باعث وارد شدن آب و یخ زدن لوله های شما شود، بررسی کنید. به اطراف پنجره ها و چارچوب درها توجه کنید. فراموش نکنید که سوراخ های کابل مانند سوراخ های اینترنت یا تلویزیون را در دیوارها بررسی کنید. اگر در اطراف صفحات آستانه سوراخ وجود دارد، مطمئن شوید که آنها را آب بندی کرده اید. اکیداً به شما توصیه می کنیم که درزگیری را روی ترک های اطراف لوله های روی دیوارهای خود (داخلی و بیرونی) اعمال کنید. این هوای گرم را به دام می اندازد و مانع انسداد آب یخ زده می شود.

8. همیشه سیستم گرمایشی را روشن بگذارید

اگر در زمستان قصد سفر دارید، مطمئن شوید که گرمای شما در خارج از شهر روشن است. روشن ماندن گرما در یک خانه خالی کار بیهوده ای نیست. از افت دما جلوگیری می کند و باعث یخ زدن و ترکیدن لوله های آب شما می شود. سعی کنید دمای داخلی 55 درجه یا بیشتر را حفظ کنید، زیرا این کار باعث می شود لوله های شما جریان داشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.